Voorstellen - Reisverslag uit Haalderen, Nederland van Annick Moerkerk - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Haalderen, Nederland van Annick Moerkerk - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: Annick van Moerkerk

Blijf op de hoogte en volg Annick

26 Juni 2014 | Nederland, Haalderen

Heeey !

Mijn naam is Annick van Moerkerk, ben 15 jaar, woon in Haalderen, en ben één van leerlingen die mee mag naar Zuid Afrika ! Ik zit op het OBC de Heister in Bemmel, en zit nu in 3 vwo tweetalig. Volgendjaar doe ik 4 havo tweetalig.

Mijn sport is hockey, wat ik nu 2 jaar doe. Hiervoor heb ik lang geturnd, en heb dit met heel veel plezier gedaan. In mijn vrije tijd, spreek ik af met vrienden, ook luister ik graag naar muziek.

Ik vind het geweldig dat ik naar zuid afrika ga ! Ik kan mijn engels verbeteren, de natuur zien, de cultuur leren kennen en de mensen daar in Genadendal helpen met een beter leven. Het lijkt me heel leuk om met deze groep deze uitdaging aan te gaan en heb er heel veel zin in !

Heel veel liefs,
Annick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley